OPROGRAMOWANIE INSERT

NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DLA FIRM

OBSŁUGA INFORMATYCZNA

FIRM

ROZWIĄZANIA BRANŻOWE

w programach INSERT

Obsługa Informatyczna firm


outsourcing informatyczny it




Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy. Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Zleceniodawcy. Proponujemy naszym Klientom obsługę infrastruktury informatycznej na bazie Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu informatycznego jest krytyczna dla bezpieczeństwa biznesowego. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony pakiet godzin do wykorzystania przy pracach administracyjnych i pomocy technicznej oraz gwarantowane czasy reakcji serwisu dla poszczególnych poziomów awarii.

W przypadku awarii gwarantujemy:


  • dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu,
  • przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie,
  • opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego.


Najczęściej świadczone przez nas usługi w ramach outsourcingu informatycznego
 :

  • Wdrożenia oprogramowania komercyjnego naszych Partnerów.
  • Sprzedaż komputerów i oprogramowania.
  • Przeglądy techniczne zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Okresowa kontrola legalności zainstalowanego oprogramowania.
  • Konsultacje i szkolenia w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Informowanie o wszelkich ulepszeniach i poprawkach zainstalowanego oprogramowania.
  • Instalacja poprawek (upgrade) oprogramowania.
  • Udzielanie konsultacji telefonicznych w zakresie prawidłowej eksploatacji zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Zbieranie informacji o potrzebach i uwagach w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  • Konfiguracja oprogramowania według życzeń w zakresie możliwości systemu
  • Usuwanie nieprawidłowości spowodowanych błędami użytkownika lub wadliwą obsługą oprogramowania.
  • Usuwanie skutków infekcji wirusów komputerowych.
  • Odtwarzanie danych z kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii oprogramowania wynikających z błędów użytkownika).
  • Usuwanie usterek, uniemożliwiających prawidłowe funkcjonowanie powierzonego sprzętu.
  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu komputerowego.
  • Wypożyczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy, w miarę posiadanych możliwości magazynowych.
  • Dostawa i instalacja materiałów eksploatacyjnych.
  • Sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową.
  • Rozbudowa infrastruktury sieciowej.
  • Doradztwo merytoryczne w zakresie rozwoju i optymalizacji systemów informatycznych.
  • Konsultacje w zakresie rozwiązań i dostępu do najnowszych technologii informatycznych.